Τετάρτη, 14 Οκτωβρίου 2015

Έτοιμάστε φέρετρα για όσους προλάβω να στείλω στον τάφο! ΛΑΜΟΓΙΑ! ΔΕΝ ΑΥΤΟΚΤΟΝΩ... ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ!

ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΓΡΙΕΨΑΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΟΣΙΛΟΓΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ...

Oι πουσταράδες του "αριστερού" χυδαίου νεοφιλελευθερισμού, διέκοψαν τη ρύθμισή μου (100 δόσεων) για μια ημέρα καθυστέρηση, αλλά ο "ξεχασιάρης" αριστερός υπουργός...



...που για τρία συνεχόμενα χρόνια είχε «ξεχάσει» να δηλώσει ένα ευτελές ποσό της τάξεως του 1.000.000,00 (ενός εκατομμυρίου ευρώ)... τελικά το δήλωσε φέτος με συμπληρωματική δήλωση!
Θα κάνετε κατάσχεση στον μισθό μου, για να μην αγοράζω γάλα και ψωμί στα παιδιά μου;
Θα δημεύσετε το σπίτι μου, για να βρεθώ άστεγος;
Θα υπάρξει δικαστής ή αριστερή κρατική υπηρεσία να τα κάνει;
Έτοιμάστε φέρετρα για όσους προλάβω να στείλω στον τάφο!
ΛΑΜΟΓΙΑ!
ΔΕΝ ΑΥΤΟΚΤΟΝΩ... ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ!

http://sibilla-gr-sibilla.blogspot.gr/2015/10/o-100.html

Υπουργός «ξέχασε» να δηλώσει 1.000.000 ευρώ!!!...
http://nonews-news.blogspot.gr/2015/10/1000000.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Η ΦΡΑΣΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ